Splošni pogoji poslovanja

Zadnjič posodobljeno: 25. 10. 2020

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine flightaccessories.si so sestavljeni vskladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Svetujemo vam, da jih pred uporabo naših storitev pazljivo preberete.

S spletno trgovino flightaccessories.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje Trgovina in storitve, Jak Jaki s.p., Stara cesta 20,4202 Naklo, matična številka  1950142000, davčna številka SI80411215, ki je tudi ponudnik e-poslovanja (v nadaljevanju prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine "flightaccessories.si", pravice in obveznosti kupca (v nadaljevanju tudi uporabnika) ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Kupca zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Z oddajo naročila kupec potrjuje seznanjenost s Splošnimi pogoji poslovanja, z varstvom osebnih podatkov ter pravnim obvestilom. Splošni pogoji poslovanja se smiselno uporabljajo tudi za nakupe na prevzemnem mestu podjetja Jak Jaki s.p., Stara cesta 20, 4202 Naklo.

Prodajalec lahko spremeni Splošne pogoje poslovanja brez predhodnega obvestila.

      Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave oz. izvršitve),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene, kakor tudi ali cene že vsebujejo davke, stroške prevoza in druge dajatve,
    • Opomba: V kolikor je artikel brez cene oz. ima ceno 0.00 € in je brez zaloge, bo cena sporočena kupcu naknadno.
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • način plačila in dostave,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ter pogoji za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č členom ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen); poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Pravico do nakupa v spletni trgovini flightaccessories.si imajo registrirani uporabniki in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se jim pred nakupom ni potrebno registrirati.

Z registracijo v spletno trgovino uporabnik oz. kupec postane registrirani uporabnik spletne trgovine flightaccessories.si. Ob registraciji pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori na svojem uporabniškem profilu. Registriranim uporabnikom so na voljo dodatne funkcionalnosti oz. informacije preko uporabniškega profila (zgodovina nakupov, ...).

    Za uspešno izvedbo nakupa in dostavo izdelkov je obvezen vnos naslednjih podatkov:
  • osebni podatki (ime, priimek, naslov, elektronski naslov in telefonska številka*),
  • izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti) in
  • izbor načina plačila (po predračunu, s PayPal, gotovina ob osebnem prevzemu).

Brez prej naštetih podatkov izvedba naročila in dostava izdelkov ni mogoča.

* Zaradi zagotavljanja nemotene in varne dostave pošiljk, na način, ki jih narekujejo ukrepi za zajezitev okužb s Covid-19, je posredovanje telefonske številke kupca obvezno.

Zaradi narave izdelkov in samega poslovanja se lahko ponudba in cene v spletni trgovini flightaccessories.si posodabljajo oz. spreminjajo dokaj pogosto. Cene izdelkov so v spletni trgovini flightaccessories.si enake tako za registrirane člane kot tudi za goste spletne trgovine.

Vse cene so navedene v evrih (EUR) in vključujejo 5%, 9.5% ali 22% davek na dodano vrednost (DDV), odvisno od vrste izdelka ali storitve. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini flightaccessories.si sklenjena v trenutku, ko prodajalčev informacijski sistem kupcu pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila (Naročilo potrjeno). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino flightaccessories.si kot tudi za kupca.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila ali če je prišlo do tipkarske napake pri navedbi cene izdelka, bo prodajalec kupca o tem obvestil, mu ponudi pravilno ceno ali pa mu omogočil odstop od nakupa.

Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena v informacijskem sistemu spletne trgovine flightaccessories.si in je kupcu na voljo na njegovo pisno zahtevo.

    Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
  • Z gotovino po povzetju (z odkupnino), naročeno plačate dostavljavcu z gotovino (velja za naročila z naslovom dostave na območje Slovenije).*
  • Z gotovino na prevzemnem mestu prodajalca.***
  • Z nakazilom na transakcijski račun prodajalca, po izstavljenem predračunu.**
  • S PayPal. Pri plačilu se zaračunava provizija 3,9% od celotnega zneska. Plačilo je možno tudi s kreditno kartico, vendar mora plačnik imeti odprt PayPal račun.

    *Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja spletna cena. Plačilo po predračunu se zahteva tudi za vsa naročila, ki se pošiljajo izven Slovenije (dostava v tujino) in za vsa naročila izdelkov, ki niso v stalni ponudbi oz. so prilagojena kupcu.
    **Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
    ***Plačilo s kreditno kartico na prevzemnem mestu prodajalca ni možno.
Pridružujemo si pravico, da zaradi priporočil in veljavnih ukrepov, ki so posledica Covid-19 razmer, v naši spletni trgovini začasno onemogočimo gotovinska plačila (z odkupnino ali na prevzemnem mestu).

Prodajalec skupaj z blagom kupcu pošlje tudi račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljeno blago ob prevzemu blaga. Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 dneh obvestiti prodajalca. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne more upoštevati.

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na svojih spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Prodajalec tudi ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v njih.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

    Napaka je stvarna:
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki sepokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Za reklamacije iz naslova stvarnih napak prosimo izpolnite naš spletni obrazec (v obliki doc ali pdf). Po izpolnitvi obrazca vas bomo kontaktirali z nadaljnjimi navodili.

Drugačnega načina reklamacije ne sprejemamo. Pošiljke, poslane na naš naslov z odkupnino, bodo zavrnjene.

Ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo - OEEO
Simbol (slika spodaj) na izdelku ali njegovi embalaži označuje, da z izdelkom ni dovoljeno ravnati kot z običajnimi gospodinjskimi odpadki. Tak izdelek je potrebno oddati na ustrezno zbirno mesto za predelavo električne in elektronske opreme. S pravilnim načinom odstranjevanja izdelka se preprečuje morebitne negativne posledice in vplive na okolje in zdravje ljudi, ki bi se lahko pojavile v primeru nepravilnega odstranjevanja izdelka. Za podrobnejše informacije o odstranjevanju in predelavi izdelka se lahko obrnete na pristojen mestni organ za odstranjevanje odpadkov, komunalno službo ali na trgovino, v kateri ste izdelek kupili.

oeeo

Baterije (BA)
Za BA, podobno kot za OEEO velja ravnanje, ki izhaja iz Uredbe o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji (Uradni list RS, št. 3/10, 64/12 in 93/12). BA nosijo simbol posebnega odpadka (slika spodaj), ki ga je potrebno odlagati zgolj na za to predvidenih mestih.

BA

Prodajalec je vključeno v sistem ravnanja z OEEO in BA v okviru družbe SLOPAK. OEEO in BA lahko oddate v vseh zbirnih centrih vključenih v sistem SLOPAK. Na sedežu prodajalca Trgovina in storitve, Jak Jaki s.p., Stara cesta 20, 4202 Naklo lahko oddate odpadne BA, ob nakupu novega izdelka pa tudi OEEO.

Odpadna embalaža (OE)
Vključeni smo v sistem ravnanja z odpadno embalažo SloPak.

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov ter se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se uporabnik s prodajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 803 495 ali po elektronski pošti na info(at)flightaccessories.si. Sama pritožba pa se odda pisno prek e-poštnega naslova info(at)flightaccessories.si ali po klasični pošti na naslov prodajalca. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Prodajalec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam prijetno in ugodno nakupovanje!

Nadaljujte